Τοποθεσία

Τα δύο αυτόνομα επιχειρηματικά κέντρα της A-Office βρίσκονται στα βόρεια προάστια της Αθήνας επί της Λεωφόρου Κηφισίας, στο Χαλάνδρι και στο Μαρούσι, με άμεση πρόσβαση σε δημοφιλή εστιατόρια, εμπορικά κέντρα, τράπεζες, ξενοδοχεία και νοσοκομεία και εύκολη μεταφορική διασύνδεση προς το κέντρο της πόλης.

Ζαλοκώστα 44 & Λ. Κηφισίας, Χαλάνδρι

Το επιχειρηματικό κέντρο στο Χαλάνδρι διαθέτει προς μίσθωση σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα γραφεία και meeting rooms σε πέντε ορόφους με υπόγειο parking. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε πληθώρα υπηρεσιών, όπως ενδεικτικά: γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη, μεταφραστικές, νομικές και λογιστικές υπηρεσίες κατόπιν αιτήματος με ωριαία χρέωση.

Επιπλέον, η αίθουσα τηλεδιάσκεψης-videoconference με τον πιο σύγχρονο οπτικοακουστικό εξοπλισμό προσφέρει μία premium εμπειρία για συναντήσεις εξ ’αποστάσεως. Η αίθουσα hotdesking είναι ιδανική για one-to-one συναντήσεις, συνεντεύξεις, συνεδρίες coaching ή ιδιωτικό χώρο εργασίας. Το εξυπηρετικό προσωπικό στο χώρο μας θα σας παρέχει άμεση υποστήριξη.

Αστροναυτών 1 και Γ. Σταυρουλάκη, Μαρούσι

Ένα σύγχρονο επταώροφο επιχειρηματικό κέντρο, το οποίο βρίσκεται σε ιδανική τοποθεσία, ακριβώς απέναντι από τα εμπορικά κέντρα Golden Hall και Avenue. Οι μοντέρνοι γραφειακοί χώροι και οι αίθουσες συσκέψεων είναι σχεδιασμένα για κάθε επαγγελματική ανάγκη και διαθέτουν άφθονο φυσικό φως. Οι ευρύχωροι και φωτεινοί όροφοι είναι ιδανικοί για αποκλειστική χρήση με σκοπό την διασφάλιση της ιδιωτικότητας της επιχείρησής σας και την ενίσχυση της παραγωγικότητας.

Η αίθουσα σεμιναρίων είναι κατάλληλη για τη φιλοξενία συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων με χωρητικότητα έως και 50 ατόμων. Ο μοντέρνα διακοσμημένος χώρος μαζί με τον τελευταίας τεχνολογίας οπτικοακουστικό εξοπλισμό και το ποιοτικό catering παρέχουν το πιο δημιουργικό περιβάλλον για τις συναντήσεις σας και τους συμμετέχοντες.

Τι περιλαμβάνεται:

Εξοπλισμένα γραφεία

Πλήρως επιπλωμένα και με σύγχρονη διακόσμηση, έτοιμα προς χρήση

Παροχή και υποστήριξη εξοπλισμού IT

Wi-Fi, internet υψηλής ταχύτητας, εκτυπωτές κ.ά.

Ευέλικτοι συμβατικοί όροι

Μείνετε για όσο επιθυμείτε!

Αίθουσες συσκέψεων και σεμιναρίων

Από 1 έως και 50 άτομα

Άμεση εγκατάσταση

Μη χάνετε χρόνο!

Πάγια έξοδα & all-inclusive χρεώσεις

Συμπεριλαμβάνονται πάγια λειτουργικά έξοδα και τακτικές υπηρεσίες (όπως ημερήσιος καθαρισμός, ασφάλεια, ηλεκτρισμός, θέρμανση-κλιματισμός, τηλεπικοινωνίες)

Υπηρεσίες υποδοχής

Εξατομικευμένη διαχείριση κλήσεων, διαχείριση αλληλογραφίας και υποδοχή πελατών

Υπηρεσίες γραμματειακής και διοικητικής υποστήριξης

Κατόπιν σχετικού αιτήματος

elΕλληνικά